Monday, November 2, 2009

Dalam Kenangan

Sblm ni aku rapat ngn sorg sepupu nie. Ke mn2 aku g mst ajk dia. Somi pon suker nk ajk dia wpon g mkn kt luar. Pendek kate somi mmg xpnh luper kt sepupu aku ni. Siti Farhani Ahmad Fuad nama diberi. Aku ngn yg lenlain pgil dia Nani jer. Lbh mesrakn...
Tp sjk dia g smbg bljr kt Kaherah, rs sunyi lak. Dia g ms bln pose thn ni, 4 Sept 2009. Aku xpat htr dia g KLIA. Aku ngn somi keje. Tp mlm sblm dia btlk, aku ngn somi smpt luangkn ms kt umh dia...
Skrg, wpon jauh... Aku stil contact ngn dia. Webcam kan ader!!!!!!
YM pon ader! Hehehe. Baru2 ni ms kursus, Nani gtau dia dpt anugerah Pelajar Mithali ms majlis penutup. Tahniah!. Skrg dh hbs kursus n dia dpt course Bahasa Arab n stil kampus kt Kaherah (spt yg dia nk sgt tue).
Nani... Ader umur kiter jmp lg. Tp ms tu mgkn byk yg dh berubah. 4 thn ms yg lm... Mgkn ms tu Najla pon dh b'adik. Hehehe. Bljr rerajin Nani. Smg berjaya.... Smg tercapai aper yg dicita2kn. Pulanglah dlm kejayaan. Jgn hampakn hrpn mak & ayh.
~ Yg Jauh, Kak Zura ~

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails