Sunday, November 8, 2009

Tentang akukah?

APRIL
(Kajian 25 tahun Dr Fazilah Kamsah)


* Sangat aktif dan dinamik
=> Aktif gak lah! sumer bnd nk wat..
*
Cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal.
=> Btol3x... Salu camtu la..
* Sangat menarik dan pandai menjaga diri.
=> Alhamdulillah. Xcantik xper yg pntg cht tbuh bdn...
*
Punya daya mental yang sangat kuat.
=> Ni pon Alhamdulillah.. Abi pon klh! Hehehe
*
Suka diberi perhatian.
=> Tu la.. mmg suker sgt diberi p'hatian. Sedey lak trsa diabaikan...
*
Sangat diplomatik (pandai memujuk ).
=> Not sure.. Hehehe.. Nk pujuk saper???
*
Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang.
=> Kwn adlh sgl2nyer
*
Sangat berani dan tiada perasaan takut.
=> Tu la.. Abi pon mrh. Jgn brani sgt ktanyer.. Sumer menda nk wat sndri! Aku nk bdikari..
*
Suka perkara yang mencabar, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah.
=> I luv adventure! Mmg penyayang kot..
*
Emosi cepat terusik.
=> Kdg cpt kck ati. Tp jap jer dh ok blk. Mls nk fkr byk kot..
*
Cuba kawal perasaan.
=> Mst la. Xkwl pyh lak. Biarla org xtau per yg der dlm ati nie..
*
Kecenderungan bersifat pendendam.
=> So far lum pnh lg. Lum ader menda nk dendamkn! Xtau sok lusa. Hahaha.
*
Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan.
=> Lbh kurg la..
*
Kuat daya ingatan.
=> Btol3x... Mn nk luper. No hp org pon leh igt byk. Besday org yg xder kna mgena pon dr dlu ssh nk luper!
*
Gerak hati yang sangat kuat.
=> Yeah rite! My instinct jrg silap..
*
Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain.
=> Alhamdulillah..
*
Berpenyakit disekitar kepala dan dada.
=> Yg ni 100%.. Pala salu skt. Dada kdg2 senak jer. Angin ker???
*
Sangat cemburu dan terlalu cemburu
=> So far so gud.. Jeles pd psgn tidak... Mgkn jeles pd hal2 len tu aderla..

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails