Friday, November 20, 2009

Naaakkk....

lm dh aku nk tgk cite nie. dr awl tygn lg aku dh bg hint. puas aku ngecek ngn abi tp abi xmau gak bwk aku tgk.. sedih gak tp aku xla majuk ker per. aku ni mrh ker sedih ker aku diam jer xsuker bising2. bkn per, aku pon phm, abi mmg xlayan cite2 melayu. seingat aku, selama aku kawen dh 3 thn nie jrg skali aku tgk abi menonton cite melayu. ataupun sng ckp xpnh lgsg tgk kot.. tp yg bestnyer, abi xpnh luper belikan aku dvd cite2 yg xdpt aku tgk kt wyg.. pdhl aku xpnh mtk pon dibelikn.. mgkn xnk aku kempunan kot mcm cite bt belah bt bertangkup. hehehe! mgu pas aku tb2 trsa nk sgt tgk cite ni. wpon dh tau abi xkn nk pegi, aku nk try ajk gak. sj tgk nasib huhuhu. aku pon sms abi yg ms tu ngah kejela.. tp blsn msj abi len dr yg len pulak! eh, abi ckp ok. best3!! agk abi sian kt aku kot asal ajk jer xpnh dpt. tp kalo cite omputih, xpyh ajk, abi dlu yg ngajak! huh!!!! nk g mgu ni tp show time x ok. so abi plan g selasa ni, mlm kul 8.30 kt TGV Bkt Raja. yes... tq abi cyg... xsbr nie nk tgu!!!!! ilang dh kempunan. ihik...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails