Saturday, November 14, 2009

Selamat Hari Lahir Sayang


Arini 14/11/2009, arini lah besday somi ksygn aku. Yg tsyg, yg terkaseh, yg terchinta... Sumer2la yg.. Aku tggu smpai 12 lbh utk wish besday. Somi aku men bdmntn mlm td. Xblk2. Smpai ngntuk aku. Sms tepat jam 12.00am dgr2 buyik msj hp dia.. Sah2 hp xbwk. udahnyer aku msuk titun!
12.17am br somiku blk. Tp mls dh nk wish. nntkn dia bkk msj dia taula aku dh wish. Dia dh siap mndi per sumer trus msuk bilik nek ats katil. Aku bkk mata sket tgk somi tuh.. Dia ckp "trm ksh Syg....". Aku pon hmm kan ajer. Dh ngntuk xlrt nk kua suara dh. Xlm tuh aku ngn somi pon hanyut dibuai mimpi.
Pg td pas Subuh cam biase aku siap2kn brg per Abi nk bwk g keje. Aku msukkan 3 bijik epal dlm beg, sepaket cereal then aku lari jap masuk bilik, masukkn pezen sorok2. Fuh slmt xnmpk! Hehehe. Terer gak aku nie.
Dlm kul 9 pg aku dh msuk opis aku trm msj dr Abi. Msjnya "Tq syg. Sok nk pakai bj nie. Pttla beg berat jer td...". Haa tulah msj dr somiku. Kan dh terbagitau u all... Hahaha. Yg ni jer, len2 Biarlah rahsia.. Bak lirik lagu Dato Ct tuh. sok nk kua g Midvalley. Somi ajk bli bj. Utk aku, dia & si tecik Najla. Tp kompom bj Najla yg byk Abi blikn. Aku py nk crk kaler ijau jer. Utk Fmly day hjh bln nie. Kt Jasin..
Kay la. Sng2 aku nulis lg. Otak xtau nk citer per lg. Aku kan pendiam, so xtau byk citer. Hahaha! (tau dek somi aku jeling jela dia...pendiam yea...). Selamat Hari Lahir Sygku.. Smg ksh syg kiter kkl wat slmanyer. Amin.

Utk somiku yg tersayang, lagu ini utkmu...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails