Friday, November 26, 2010

At my mom's house...

Dah agak lama rasenye aku xtdo umah mak.
Last time mase Najla bb lg…
Mase Abi gi pesta sukan di USM, Penang.
Mlm ni aku berada di umah mak lg.
Olhkrn somi xder so dia suh aku duk tdo kt umah mak.
Somi kata dia risau aku & Najla berdua jer kt umah….
Huhuhu. Baru brp ari sehari Abi xder aku dah rase sunyi…
Mlm2 ni terasa lak jiwangnyer! Hehehe.
Ala, jiwang2 pon ngan somi sendiri!
Najla Umi x sbr tggu Abi blk! Uwarghhh… Sedeynyer…
Tu lah dia..
Bile x jmp rindu, dah dpn mata gadoh2 gurau2 manje pulak!!!
Cptla mase berlalu…
Abi.. Umi nanti kepulanganmu…


No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails