Tuesday, November 23, 2010

Kekasih Lama????

Korg rase ok ker title entri aku kali ni?
Knp KEKASIH LAMA?
Saje! Takleh ker????
Dah lama aku xselongkar almari lama aku kt umah mak.
Mgkn mak kemas2 jd terkeluarla khazanah2 lama dari perut alamriku itu...
Nak tau aper aku jmp?
Hehehe.
Gmbr yg mtk2 xmencetuskan kontroversi!
Cam artis lak ek!
Adkh "dia" kekasih lamaku?
Atau kekasih kpd kwn2ku?
NO KOMEN!
Tp btol la..
Tgk gmbr lama, mmg cam nk gelak guling2... Hahaha.

 
Siap sensored tang mata. Cam artis lak kan??? Hehehe.
Mst tertanya2 saper "mamat" nih???
Biarlah "org2 tertentu" saje yg tau...
Yg pstnya nama mamat ni bermula dgn huruf R.


Yg kelakar lg, blkg gmbr ni ader tertulis...
"Percayalah R amat menyanyangimu.. A...
Trust Me Please!".
Hahaha. Lawak tol tau!

Blkg gmbr ni lak ader tertulis..
"Ikhlas dari saya, terakhir jika saudari sudi... Simpanlah".
Ader lg...
"P/S- Gambar kecil (cantum) saya buat 2 hari lepas saya terimanya".
Sahla cinta dolu2 main tulis2 blkg gmbr. Hahaha!!!!!!
 
Gmbr ni xder tulis pape lak.
Jas nk share ngan korg...
Dolu2 org bercinta mst blkg gmbr ader tulis mcm2 ayat.
Skrg xyah dh kot ek.
FB ader. Twitter ader. Blogger ader.
sshsgt MMS ajer.
Bubuhlah ayat jiwang2 kt MMS tuh.
Sngkan. Takyah nk cuci gmbr, tulis ayat2 jiwang kt blkg gmbr... Dh tu nk pos lg....
Hehehe.
Aperlah!!!!!!

Kpd "yg berkenaan" yg membaca blog aku nih..
Tanak komen pape??????

Meh ler tinggalkan komen kt bwh ni... Malu2 lak...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails