Wednesday, November 3, 2010

Suspen!

Dis time aku nak share cite.
Tak der la cite best sgt.
Cite bese2 ajer.
Actually aku ngan somi lama dah tggu ahli klrga baru.
Ramai gak yg bertanya bile Najla nak ader adik?
Erm, rezeki lom ader kot.
Setelah lama menanti...
Cehhh... Ayat x igt!!!!!
Sejak akhir2 ni aku rase cam xsdp bdn.
Pastu cam selera mkn sgt tggi!!!
Bile aku congak2 & kire2..
Dah lewat 2 mggu "kejadian bulanan" tu tidak berlaku!
Eh! Knp ek??
Aku x fkr byk.
Aku mtk somi blikan "benda" tu kt farmasi!
Mlm tu gak aku terus jlnkan misi!
Berdebar2 gak. Hehehe.
Tp kptsn yg aku dpt.....
Tgklah bwh nih...

Mgkn lom rezeki.
Agknya perubahan hormon kot yg m'buatkan period aku lwt.
Yg kua mkn tu mgkn aku yg iku nafsu kot.. Hehehe.
Dah mkn byk, suma isi dlm perut..
Mana xsdp bdn tu xdtg...
Hehehe.
Tp aku ckp kt kwn aku Esah..
Mgkn pregnancy test tu rosak!!!!
Hahaha.
Cam org xleh trm kytn jer alasan tuh..
Ngeh ngeh ngeh..
Tak per, pasni aku akn wat lg test.
Doa2la smg ader rzki wat aku & somi.
Amin...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails