Sunday, November 28, 2010

Jalan-Jalan Sampai Lebam!

Olhkrn somi tercayangku tiada..
Aku ajak adik bwk skali anaknyer g jenjalan ke KL.
Sementelah anaknyer tu xpnh nek tren..
So aku pon nakla Danial rasa pglmn baru!
Tanak nek kete, dah bese lor..
Tp mmg pnt giler..
Najla & Danial awl2 lg dah meragam bercakaran dlm komuter!
Pening aku ngan adik..
Rase nyesal serik lak nak bwk budak2 ni jln tnp Abi & Ayahnyer.
Mmg aku terasa sangat tersangat pnt sampai rase nak nanges!!!
Niat kesampaian nak bwk budak2 nek Komuter, Putra LRT & Star LRT.
Trn di Sogo.. Aperpon x beli utk diri sendiri jgk Najla.
Sempat beli pezen utk Iman saje…
Spsg kasut & sehelei baju!!!
Mase nak blk mkn jap KFC sblh Sogo.
Pon budak2 stil wat ragam perangai dorg!
Mase nak blk tb2 rase nak beli sstu utk mak.
Dptla aku ngan adik amik sambar handbag yg agk glemer u!!!
Pastu trus kpd tujuan asal… BALIK!!!!!
Dah x sggup nak melayan karenah budak dua tuh!
Pglmn baru.. Nek Komuter..
Duduk di gerabak Koc Wanita…
Sgt selesa & selamat!!!!!!!!
Sampai Klang dlm 3.45 ptg.
Najla & Danial suda kepenatan…..
Yg pst AKU SANGAT PENAT!!!!!!!
Antara gambar2 yg sempat aku amik…






No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails