Saturday, November 6, 2010

Kek Keju Blueberri

Ikutkan aku xsuke pon cheese cake a.k.a kek keju nih.
Adik aku si E-Bin tu yg nak sgt.
Berkali2 dia mtk aku watkan.
Aku xpnh try lg pon.
Mak aku pon ty bl aku nak wat.
Pas dh beli bhn2 nak wat kek soknya aku terus wat.
Rabu mlm yg pas aku wat kat umah mak.
Bsr gak blnja nak wat cheese cake ni ek!
Pas siap aku risau gak xjd.
Tp bl aku tgk anak dara aku mkn aku rase cam sdp jer!
Adik aku pon ckp sdp.
So cubaan aku menjadilah!!!!
Walaupon cheese cake tp aku wat lapisan kek span vanilla.
Kek span pon aku wat sendri...
Bl mkn sejuk2, perghhh...
Mmg sdp tau!!!!!
Bl aku bg somi aku rase, dia diam jer.
Erm, myb dia xminat sgt kot.
Tp soknya bl aku mkn dia mtk sket...
Pas mkn dia ckp "Umi ni wat kek sdp sgt. Terbantut B nyer diet...".
Ader ker ptt aku yg slh.
Sape suh dia mkn? Hahaha!!!!
Yg pstnya aku puas ati percubaan aku bjy!!!!
Pasnih leh wat lg. Hehehe.
Luper lak.
Gmbr yg di atas tu skdr perhiasan saje.
Yg aku wat ader amik gmbr.
Tp malasnya nak transfer dr camera ke PC.
So gna gmbr hiasan pon ok.
Hehehe....
Ala, gmbr kek yg sama pon...
Cuma org yg wat jer lain..
Kan kan kan??!!!???

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails