Thursday, November 25, 2010

Jom Rapunzel!

Mari mari mariiiiii........
Mlm ni somi ajak tgk wyg.
Nak tau cite aper?
Erm... Poster ader bwh nih...
Lama dh somi nk bwk Najla tgk.
Aku ikut jer...
Bab2 tgk wyg ni aku serah kt somi jer.
Coz kalu aku yg ajak sure somi xmau.
Aku ni suke cite melayu.. Somi lak kureng suke!
Jadinye asal tgk wyg jer mst somi yg ajak.
Plg bestkan, dia yg ajak... Tentulah dia yg byr!!!! Hahaha.
Mst igt aku "kedek" kan... Asek somi jer kua duit.
Aku bkn "kedek" iaitu shotform kpd kedekut...
Tp mmg selama aku kawen somi yg byk tanggung aku!!!
Hahaha. Kdg beli brg aku nak byr, dia dah bg duit dulu...
So salahkah aku? Ker untungkah aku??? Hahaha!!!
Mrh ko nyah.......
Tp Alhamdulillah, somi tau itu tggjwb dia.
Berbalik pd cite di atas...
Aku nak kata suke xjgk.. Tp nak jgk tgk.
Igt nak gna yg 3D, tp somi kata sian Najla xreti lak nnt.
Tp bln dpn somi kata nk bwk tgk Narnia 3D.
Nak try kt Najla dia leh gna x 3D spec tuh...
Sesape nak tgk...
Jom mlm nih!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails