Tuesday, November 23, 2010

Caca Marba

Halluuu....
Weh korg!
Igt x dulu2...
Masa korg kecik2 mst korg ader sama minat ngan aku..
Ala, kt skola dulu2kan salu kite suke tulis biodata kt buku biodata kwn2..
Yg aku igt masa aku Darjah 6 laa..
Kan kan kan???? Korg pon samakan? Haa, jgn la nk tipu...
Agk2 korgkn, dulu2 biodata aku cane?
Jom tgk... Ngeh3...
Tang atas aku bese tulis "My Biodata"
Pastu diikuti ngan..

Nama penuh:
- Tang nama penuh ni besela aku ltk nama akukan...

Nama samaran/Nama panggilan:
- Tang ni konon2 glemerla nama tu. Kdg kwn2 lain ltk nama mak aih... Betol ker???

DOB:
- Ni bedsay la...

POB:
- Tmpt lhr lak yg aku igt ader yg wat atas katil la, kat umahla.. Tp yg bese kt hospital la di mana tmpt kite dilahirkan la..

Cita-Cita:
- Cita2 lak kdg berubah2. Kdg tu siap ader cita2 nk jadi insan yg baik... Yg cemerlang.. Pelajar yg rajin dll. Mcm2 la budak2 skola rendah nih...

Hobi:
- Hobi bese nk tulis yg best2 jer!!!!!

Makanan Kegemaran:
- Tang ni jenuh duk fkr mknn nama yg pelik2... Hehehe... Tp yg bese org tulis "Yg halal...". Kan?

Minuman Kegemaran:
- Samalah ngan makanan kegemaran tuh... Kdg ader yg tulis "Kurang Manis"la.. "Yg Halal" dh tentulah!

Kenangan Manis:
- Kngn manis kdg aku main bantai jer...

Kenangan Pahit:
- Pon sama gak. Ala, skolah rendah, kdg lom matang lg... Main tulis ajer. Betolnya tah yer tah x..

Ucapan:
- Ha.. tang ni best. Mcm2 ayat ader.... Cer korg igt2 blk... Mst kelakarkan.

Ha, lbh kurg gitulah biodata2 kite zmn dulu2...
Aku pon dh naik lupe. Hehehe.
Bile igt2 blk cam best jer kngn lama...
Agk2nyerla... Budak2 skola rendah zmn skrg ni ader lg ker wat2 Biodata2 nih?????

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails