Tuesday, April 19, 2011

Coklat Lagi!

Sbnrnya lama dh menda alah nih.
Cume malas tak sempat jer nk upload pic & wat entri ttg nih.
Jas nk ucap TQ kpd Aja & Wak Zie yg tempah menda alah nih haa..
Ikotkan malas sgt nk buat.
Akukan bkn wat bisnes juta-juta besar..
Olhkrn sdra mara sendiri yg order, aku gagahi diri jua membuatnya!
Newey, tahniahla buat Halijah (Kutep) & Hakimy (Bob)..
Selamat melangsungkan pertunangan pd ari lahir aku mggu lps..
10 Apr 2011.
Smg kekal hingga ke anak cucu..
Jom kite tgk pic yg tak seberapanyer..

Tempahan dari Wak Zie. TQ.

Lolichoc tempahan dari Aja. Ni paten2 yg ader. Hehehe.

50 pcs jer tempah pon. Tp.. Jenuh gak nk wat. Nk kaler tu leceh giler! Mkn mase...
Eh, ape lak nih..
Hehehe. Ni lg dh berzaman, baru nk upload. Ekeke.
Takper ah, layan jer..

Tempahan dari sepupuku, Nora.. 18 Jan 2011 kot xsilap. Utk adik iparnya btng. Bpk lame baru masuk gmbr! Hahaha.
Lmbt cpt x penting, yg penting suma bhg & kekal utk selamanya ok!

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails