Tuesday, April 26, 2011

Lepak

Mlm td somi ajak lepak kt Kiosk Tg Harapan, Port Klang.
Saje amik angin.. Layan kapal2 lalu..
So aku ikotkan ajerla.. Aku kan isteri solehahkan.. Hehehe..
Tak der aper pon yg berlaku, jas nk share cite yg kami melepak sekeluarga...
Menikmati angin laut.. Yg kdg2 berbau busuk...
Sambil2 mkn ringan2.. Bkn "ringan2" lain tau... Ahaks!
Seterusnya aper kami lakukan?????
Mamam la.........

Romantis ngan lilin atas meja tuh.. Tepi laut lg..

Tauhu bakar yg mmg best!

Bace doa mkn lom?

Pic Najla amik.. Pandai gak ek..

Yg ni agk goyang sket.. Sebbek nmpk lg muke Abi & Ummi.. Wpon Ummi hy bergaye sempoi saje di mlm ari.. Hik3.

Kerang bakar.. Best!

Ni pon Najla snap pic Abi dia..

Chicken burger utk Najla..

Sate ayam 10 cucuk ajer.
P/S: Hrp mahap. Kualiti gmbr kureng memuaskan disebabkan kamera hy menggunakan enpon 3310 saje.. Ngeh3.. Lom mampu pakai BB or i Phone...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails