Tuesday, April 26, 2011

Pesta Buku @ PWTC


Aku dh pon g Pesta Buku 2011 nih.
G Ahad pas. Asalnye somi ajak g Midvalley.
Tp aku ckp tingin nk g PWTC.. So dia tnp byk soal ikotkn ajer..
Tp yg xbestnyer mase aku g kan..
Poket kosong!!!!!!!!!!
So xpatla borong buku2, novel2 yg aku nk..
Aku beli buku resipi2 kuih dptla 6 buah..
Tu pon awl2 lg aku mtk En Somi 'payung'kan.. Hehehe.
Nk hrp aku byr mmg xberbyr la gmknyer.. Ogkos lgsg tiada!!!!!
Mule2 En Somi mencebik gak tp dia byrkan gak. TQ En Somi!
Sampai PWTC dlm kul 10 pg. Tu pon dg sesak giler!!!
Ramainyer umat manusia... Nk jln pon berhimpit!
Bau jgn ckpla.. Mcm2 bau ader!!!!
Uwekkk... Plg xtahan bau keti yg semerbak kari.. Aduuhh... 
Dlm kul 12 tgh kami pon grl blk.. Letih lak berlama2 kt sane..
Kalau ader duit bestla gak.. Ini takat tgk2 jer.. Tak yah lame2 la..
Jom layan pin yg smpt aku amik..


Otw ke PWTC. Najla mtk Ummi amikn pic cani.

Kat booth Ana Muslim.

Abi pas byr buku & set limited Ana Muslim utk Najla.

Sblm kua crk park kete nk blk lpk dulu.. (Pdhl duk pikior mane pintu mase masok pg tu.. Hehehe).

TQ Abi.. Kemain suke Najla!

Ummi & her lil cutie dotter...
Sbnrnya aku stil xpuas lg merewang kt pesta buku nih..
Nafsu di ati cam nk g lg.
Tp cam dh xsempat lak.. Byk agenda lain la pulak..
Lupe nk gtau, En Somi siap shake hand ngan Eric Deco Deco Deco..
Hehehe. Tp pic aku xsempat amik.. Lupe!!!!!!

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails