Tuesday, April 19, 2011

Jenjalan Buang Mase...

Mggu pas mmg aku & somi xder acara aperpon.
Cume somi cam besela, ngajak pusing2..
So ari Khamis pas kami gi Jusco Bkt Raja.
Tak crk aperpon..
Layan2 Najla main menda alah nih..




Ader gaya bwk skuter lah!!!!! Yg penting Najla puas main.. Hehehe. Kalau x bg naik selagi tu duk tuntut!

Aku lak cam bese, sempat nyinggah kedai buku..
Dptla sambar buku ni haa..

Okla cite ni. Aku penat sgt ketawa! Siyes mcm nk pecah perut. Sampai meleleh2 ayaq mata!

Skrg aku cam dh minat ngan novel2 keluaran Kaki Novel.
Lebih2 lg novel ni haa..

Tp novel ni msh ssh utk dilupakan. Sgt best. Sgt sweet watak Zaril yg sakit tuh.. Betol kata Nini.. Zaril mmg sweet...

Mmg best tiada tandingan lah!!!!!
Suma gare2 sepupu aku, Nini yg syorkan.
Terus jatuh cintan aku ngan novel2 keluaran depa!
Tak caye cer korg beli. 
Sure ader yg nanges guling2 py lah!
Pasni ader bajet aku plan nk beli novel nih..

Tggu ek novel, nt aku dtg beli bile ader duit!

Org kata best! Aku pon dh bace sinopsis blkgnya..
Mmg terbaaeekkk......
Sabtu mlm somi bwk Najla g funfair lak kt Klang Sentral..
Aku xmain papela.. Penakotla katakan..
Layankan Najla jela.. Hehehe..
Ahad ptg lak somi ajak tgk wayang.. Layan cite ni haa..


Best gak cite nih. Aku x bosan & aku terhibur!
Gelak2 gak aku dlm panggung!!!!! Najla pon leh ketawa2.
Sblm masuk wayang, aku sempat la pulak tapau aper tau???


Haa, sdp giler mkn donut dari Big Apple..
Yummy!!! Ni pon diperkenalkan oleh Erlina.. Tq Lena.
6 pcs baru RM12.50, x la mahal, aku msh mampu la byr.. Hehehe.
Mlm td lak, somi ajak gi Car4.. Crk brg2 nak daranya la pe lg.
Susu, Jus kurma ngan Vitamin Najla dh nk abis.
So nk knala beli..
Somi tgk gak baju2 utk Najla, tp dia x berkenan lak..
Katanya x byk pilihan. Car4.. Mmgla..
Udahnya somi kata mggu dpn nk gi Jusco lg, crk baju2 utk Najla.
Aik!!! Najla jer... Utk Ummi????? Sgguh x adil!!!!!


No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails