Monday, April 11, 2011

My 29th Day..

Smlm 10 April 2011..
Genaplah usiaku menginjak ke angka 29...
Cam x caya jer.
Thn ni thn terakhir umur aku di arena 20-an..
Thn dpn? Tidaaakkkk!!!! Angka 3 berada di dpn umurku..
Tp bile kng blk perangai aku yg kdgkala msh keanak-anakan..
Cam x caya lah.. Hehehe...
Di cni aku nk ucapkan.. Berbanyak2 trm ksh..
Pd kwn2, sdra mara, ipar duai, adik2ku..
Terutamanya somiku terchinta..
Di atas ucapan hari lahir utkku..
Kalian doakan yg terbaik utkku!
Mane yg htr melaui sms, tq korg..
Yg wish kt wall FB tq jgk.. Sampai pnuh wall aku!!!!
But Im hepi!!!!
Korg mst nk tau aku celebrate ke x kan...
Sbnrnya sjk umur dh byk sket nih..
Aku kurg minat nk smbt2 nih..
Nk wat party mst pnt kan..
So aku hy ingin menjalani hidup dgn relek saje..
Tnp rase pnt memasak di dapur!!!! Hehehe.
So awl2 lg somi plan nk bwk aku mkn kt steamboat kt Sunway..
Bkk jer kedai tu kul 5 ptg somi trus kol utk book.
Tp hampa lak rase.. Dr ptg smpi mlm.. FULLY BOOKED!!!!!
Nk nanges pon ader..
So aku ckp kt somi g steamboat yg kt Shah Alam jerla..
Org kata ok.. So why not kite try.. Kan?
Nk tau kami g mane???
Haaaa... Kami g tmpt nih..


Haa, aku g Restoran Tupai-Tupai kt Sek 13 Shah Alam..
Mmg best la.. Coz buffet..
Mmg rambang mate tgk byk sgt mknn utk steamboat..
Lbh2 lg udang.. Sgt byk!!!!!!!
Kalau x krn mengenangkan yg udang tu high cholestrol.. Mmg aku sebat semau2nyer!!!
Korg nk try.. G la.. Buffet steamboat RM25 jer sorg.
Kanak2 bwh 4 th FOC...
Selebihnya jom kite layan pic.. Bebel jer xgna kan.. Hehehe.


Pic atas nih setelah sgl bagai mknn aku amik... Ader sup ayam (air kelapa) ngan sup tomyam.


Najla suh Abi amik eskem la pulak...


Mkn eskem bagai x mau. Demam lak Najla ni kang!


Najla mtk izin Umi nk masukkan fishcake dlm sup rebusan...


Abi melayan anak daranya..


Eskem lg Najla mtk. Abi dh cam penjual eskem lak. Hehehe. Buffet, suma amik sendirikan..


Sempat lg psg mainan utk Najla.. Mainan dlm jajan Tora...


Sopannya Abi mkn..

Sedap mkn En Emi??? Jom tgk gmbr besday woman..
Tadaaa.......


Amacam pic tuan punye belog a.k.a besday woman????
 Layanla pic dia sampai berbulu mate korg!!!


Eh dia lg!!! Eh... Suke akula kan.. Belog aku kan....


Sdp sgt tau.. Best!


Ala ala.. Tembamnya dia.. Hik3...
Newey.. Trm ksh kpd somiku tersayang.. Bwk mkn kt Tupai2..
Asalnya aku sedey gak xdpt mkn kt Sunway..
Tp bak kata somi...
"Okla mkn kt cni.. Tah2 lg ok dr kt Sunway...".
Mmg hepi la akukan..
Tu saje ksh aku di ari lahir... Ngeh3...


2 comments:

  1. best nye nmpk.... k.ct pon x pernh g sane lg, asyik ramai jer org bile lalu, tu yg mls tuh.... tp mmg ramai artis area tu.....

    ReplyDelete
  2. mmg syok kak...mkn bagai xmau..mule2 cam batak nmpk mknn byk..bile mkn...erm...xbyk mane ponn...xlarat!

    ReplyDelete

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails