Monday, December 27, 2010

Aku mulai mabuk.....

 Adkh aku.....??????
Aku mabuk... Morning sickness kot... 
Ker afternoon sickness ker x sure...
Brp bln dh ek agk2????
Jom layan cite merapu aku deh...
Semalam aku g Midvalley...
Abi ajak tgk Narnia.
Aku lak request nk tgk 3D. 
Q py la pjg. Show kul 11 pg tp kami msh lg dlm Q. Py la ramai org!
At last dpt gak masuk on time!!!
Sampai xsmpt aku nk beli popcorn ngan air.
Dh masuk tu aku igt iklan xla byk sgt.
Aduh... Iklan saje aku igt dkt 20 minit!!!! Mak aihhh.....
Kalau aku tau leh beli lg mknn tau! Huh!!! Geram ajer.
Bile show mule tu excited la nk pakai spec 3D.
Fuh... Py la best. Gmbr cantek, mmg teruja sgguh lah!!!!!
Najla lak aku suh pakai dia kata skt la, longgar la.. (Tp mmg longgar pon, dh spec org bsrkn...).
Aku tgk Abi bkk pakai bkk pakai spec tuh. 
Aku ty knp, katanyer pening...
Najla lak jap pakai jap bkk, ikut suke dia la sng ckp.
Abi ckp kt Najla, kalau xselesa bkk nnt pakai semula.
Najla pon angguk jer.
Blk pd cite aku lak....
Sejam pas show aku rase x sdp kpla. Pening, loya suma ader!
Patot la pon Abi ckp pening. Aku pon dlm sejam show duk tahan jer. Bertahan!!!
Tp x leh tahan gak...
Mgkn dh aku ni org kampong baru 1st time tgk 3D.
Jd x bese sgt ngan spec 3D. Aduuhhh...
Sejam jer aku cube bertahan.
Pastu aku start bkk spec & terlentok mengadap ke knn..
Aku pejam mata tp kpla still lg pusing.
Aku try tdo tp msh lg mual2 & loya...
Abi pasan aku ngadap tmpt lain, Abi igt aku tdo..
Abi gerak aku & ty, "Umi tdo ker?".
"Takder la, Umi nk muntah la... Xleh pndg skrin show dh...."....
Aduh.. Rase cam lmbtnyer show nk abis...
Kua2 jer aku rase lega sgt!!!!!!!!!!!!!!!!
Tp Abi ckp kt aku..
Rugi ajer tgk 3D. Yerla, dewasa sorg RM19. Najla jer dh RM13...
Aku ckp xperla.. Dis is d 1st n last time kite tgk 3D.
Xsggup aku. Tp yerla, kalau kite xcube mn nk tau bestnyer 3D tuh.
Tp pd aku, MMG X BEST!!!!!
Tu la alkisahnyer aku jd mabuk tb2...
Puas aku tahan nk muntah, sebbek x termuntah dlm wayang!
Kalau x haru!!!!
X kshla org nk kata aku jakun ker, batak ker atau prak skali pon...
Aku xkire.. Pasni xmau dh layan 3D show...
Sempat gak jumpa kwn lamaku si Malin Kundang tu ngan buah atinyer, Abg Kelibat Zafir!
Jd tau dh kan knp aku tb2 mabuk...
So, leh ker aku kategorikan sbg afternoon sickness..
Sbb, ms kejadian tu dkt tgahari dh... Hahahaha!!!!

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails