Tuesday, December 21, 2010

Sedarah

Kali ni aku nk cite lain lak.
Sblm ni asek stori psl kwn2 jer.
Sampai lupe nk cite psl idup aku, family aku..
Hehehe.


Hah, kt atas ni la parent aku.
Krn mereka la aku lahir di dunia ini....
Abah ksygku, Haji Mohd Lias, 57.
Emakku Hajah Juminah, 48.
Next, adik beradikku pulak..


Erm, akulah yg pertama sulong!!!!
Nama aku Nor Azura, lahir thn 1982. Nak tau umur, kire sndri. Hehe.
Aku dh kawen tau & dh ader anak sorg pon...


Ni lak adik aku, bwh aku.
Norazlini, 26.
Pon dh ader somi & anak. Hehehe.


Yg ni adik aku yg ke-3.
Mohammad Khairul, 23.
Skrg dia berada di Mesir melanjutkan pelajaran di sana.


Yg bongsu...
Mohammad Muhibin, 20.
Sedang mengabiskan pelajaran di Unisza, Terengganu.
Thn akhir.

Next, 
My family in law.


Pic Allahyarham Mohd Ali & Hajah Ariyah.
Ayah & emak mertuaku.
Al Fatihah utk arwah ayah yg kembali ke rahmatullah pd 17/02/2009.

Nak tau sape adik beradik somiku???
Jom......


Ni Kak Long somi aku...
Anizah, 42.
Gmbr teruja eh kak Long??? Hehehe.



Yg no. 2...
Noor Aizam, 41.


Kak Lang, Anita, 39.
Awet muda you... Hehehe.


Dialah di hati...
Yg no. 4 tentulah somiku!!!!
Azmi, 34.


Adik iparku, anak no. 5!
Zanariah, 30.
Ayu ker gmbr tuh???? Hehehe.


Si bongsu yg ngengade...
Suhaili, 23.
Mak Su ksygn Najla... Single & available!

Adik beradik belah somi 6 org sumanyer.
Gmbr atas ckup x 6 org?????
Tp ader lg sbnrnyer....

Ader lg??? Jom tgok...


Along, Rohana.
Kakak sulong somi.
Eh?
Kemudian kite cite kay!


Angah, Abu Bakar.


Alang, Rohaidah.

Ketiga-tiga mereka pon adlh adik beradik somiku.
Tp mereka adlh adik beradik tiri.
SEAYAH tidak SEIBU.
Arwah ayah bernikah ngan mak mertua aku pas bercerai mati ngan isteri pertama.
Kire somi & adik beradik yg 6 org tu mak kedua la.
Wpon begitu.....
Tidak ader beza adik beradik tiri & sendiri..
Ksh syg sesama mereka ttp sama..
Mak mertua aku ttp anggap mereka sama spt anak sendiri....
Krn itulah aku menganggap mak mertua adlh mak yg plg hebat di dunia!!!!
Menjaga anak2 tiri sama spt anak sendiri....

So...
Dh tau kan sape adik beradik aku..
Ipar duai aku...
Lg 1.. Cer tgok muke anak dara aku, Najla.


Then tgok muke adik beradik somi aku.
No wonder la Najla x ikut muke aku...
Gen Melaka kuat. Hehehe...
Najlaku "MUKE MELAKA"...
Hehehe...

KAMI SEDARAH!!!!!!

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails