Tuesday, December 28, 2010

A Z A M


Tinggal brp ari jer lg nk masuk thn baru.
Asal sebut psl thn baru, korg mst taukan...
Org akn ty, "Dh tercapai ker azam thn ni?".
Tak pon, "Aper azam thn baru?".
Sblm org ty aku ty dlu... So korg cane????
Aku?
Aku lak, mmg suke sgtla azam2 nih.
Byk sgt azam sampai xtau tah mmg tu azam ker atau ckp jer lebeh pdhl x terniat pon nk wat..Hehehe.
Tp nk cite ker aper azam aku???
Hehehe. Xmaula.. MALU!!!!!
Ish korg nih, AKUKAN PEMALU....
Biarla azam aku hy aku & somi saje yg tau...
Hehehe.
Korg lak, aper kngn best yg berlaku thn 2010?
Aku? Aku lg... Nk tau gak ker???
Pd aku, sumalah best, sumalah indah!
Yerla, kalau xbest pon xkn aku nk cite kt cnikan... Hehehe.
Plg best dh tentulah melihat anak membesar dpn mata!!!
Jgk Abi kpd anak yg jgk makin membesar ensem di mataku...
Sgl yg buruk biarla kite suma jadikan teladan & pengajaran.
Yg indah sematkanlah ia di dlm sanubari.. Ewah ayat!!!!
Utk thn 2011 yg akan dtg ni, sama2lah kite berdoa yg terbaik.
Smg Allah melindungi... Amin.
Selamat Tahun Baru 2011!!

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails