Monday, December 6, 2010

All Grown Up

Nur Azyan Najla Binti Azmi
DOB: 13 Julai 2007

Arini anak dara kesayangan aku ni dh umur lbh kurang 3 thn 4 bln.
Makin meningkat usia makin byk pglmn baru aku sbg sorg ibu.
Semakin petah anak aku berkata2.
Semakin aku rase umur aku yg makin meningkat! (mmg yer ponnn!!!).
Najla skrg suke sgt membebel.
Suke Banyak bertanya itu ini.
Aduh, aku ngan somi la malas nk jwb dh!
Suke menyanyi. Tp plg disukai BUKU!!!!!!
Somi aku kata Najla suke buku sbb mase aku peknen dulu aku hantu ulat buku!!!!
Sgl bagai bhn bacaan la abis aku sapu rata. Hehehe.
Jd somi kata Najla terkenan aku (bleh ker camtu????).
Tp mmg best jd sorg ibu.
Wpon kdg2 stress, pnt.... Itulah pglmn!
Najla gak dh pandai mtk mainan mcm2.
Tp mainnyer jap jer pon! Jap jer dh bosan.
Syukur sgt aku dikurniakan sorg budak anak kecil yg sgt nakal!!!!!!!
Atlis terhibur Umi & Abi dia...


No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails