Wednesday, December 29, 2010

2nd Time

Kali ni aku nk cite ksg jer..
Tak penting pon and xksh pon kalau sape2 xnk bace belog aku nih.
Somi aku, lame dh somi aku tingin benor nk dpt bb lg.
Tp sbg umat manusia & sbg hamba Allah aku redha dgn rezeki kurniaanNya.
Aku x kecewa sgt pon walau sampai saat ni lom lekat peknen lg.
Lom rezeki. Aku ngan somi pon x kecewa mane pon.
Somi kate atlis dh ader Najla sorg, dh kire bersyukur!
Tu cite sblm semalam...
Tp today arini...
Sampai saat belog ni aku tulis taip, aku msh lom dtg bulan peot tau!
So nk cite jer, mlm td aku ader wat peknen test 4 d 2nd time la..
Sbb br 2x "kejadian bulanan" itu lwt hadir...
And somi aku sendiri yg belikan test kit tu you... (Part ni aku mmg bangga dgn somi...).
Blk jer keje mlm td somi bg tester tuh, aku trus wat...
Igtkan nk wat mggu dpn..
Kbtln bb sitter anak aku Najla, dia ckp sjk dia jga bb, kalau ader mak2 budak yg peknen, dia akan mabuk, loya2 & mengidam sesuatu. 
Mggu pas dia ader sms aku & ty aku dh uzur lom.
Aku lak lately nih rase xsdp bdn, salu loya...
"Belom, tp dh lewat dkt 2 bln", jwpn aku...
Dia ckp mtk2 aku yg mgndg coz budak2 lain mak2nyer msg2 br bersalin..
4 org mak2 termasuk aku, aku sorg jer br anak sorg.
Yg lain dh dua org anak suma...
Olhkrn dia tb2 mabuk jd dia nk sgt tau saper yg peknen..
Aku lak wat test bkn sbb x sbr sgt pon.
Kbtln sjk akhir2 ni aku tersangat rajin mengemas umh.
Abis 1 umah aku ubah kedudukan brg.
Angkat almari tolak almari.
Alih sane alih cni, panjat sane panjat cni.
Risau lak aku kalau2 ader "isi" aku lak main bedal jer wat bnd berat2!
Tu psl aku tb2 nk cpt tau result....
Waaa... X sbrnyer nk tau result dia...
Agk2 korg??? Hehehehe...
Adkh jwpnnyer...


ATAU...


Jawapan aper yg korg mahukan???
Sekian sajer cite kali ini.
Trm ksh daun keladi.
Lalalala....

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails