Sunday, January 2, 2011

Kiranya kutahu...


Uish..
Ngeri tol pic kt atas tuh..
Tp ianya xder kna mgena ngan aku Insyaallah..
Jugak x ader kna mgena ngan saper2...
Hy skdr p'hiasan blog saje.. Huhuhu.
Sbnrnya sblm ni aku aderla rajin nk jenguk blog 'seseorg"..
Kwn aku gak la..
Asalnya aku xnk amik tau sgt pon, so aku baca ala2 xbaca jer.
Sbb aku baca post dia secara rambang saje!
Bkn per, kdg mgejar mase..
Tp pg ni aku terajin semula utk membuka blog dia.
Arini ati aku rase tersentuh sgt..
Membaca blog dia membuatkan aku sentap!
Sbg pompuan, aku fhm ape yg dia rase.
Tp sbg kwn gak, ape yg mampu aku lakukan utk dia..
Hy doa utk dia smg dia tabah...
Allah sdg mguji.. Moga dia kuat mhadapinya.
Luahan atinya sedikit sebanyak2 membuatkan aku terfikir..
Yg dlm hidup ni sgl nya berkemungkinan..
Luahan ati nya juga wat aku jd takot!!!!!!!!
Bolehkah aku sekuat dia????????
Andai perkara yg sama berlaku pd aku?
Tak leh la aku share kt cni ape kesnya..
Ckupla skdr aku mendoakan dari kejauhan.
Smg dirinya terus kuat!!
AKU TAU KAU MAMPU.. BUKTIKAN KWNKU!!!!!!!
Tibe2 lak aku cam rase sedih bg pihaknyer..
Ko msh kuat. Ko mst kuat... Ko PERLU kuat!!!!!!
Walau ko xpnh cite kt aku, suma tu xperlu..
Ckupla skdr aku memahaminya.
Luka itu pasti ckup dlm.
Doa aku moga luka itu akn sembuh juga hendaknyer..
Kiranya kutahu hatimu terluka............

Segalanya Mungkin

Malam siang ku lalui
Dengan debaran di hati
Pengalaman teman-teman
Membuat ku rasa bimbang
Di dalam kehidupan
Segalanya berkemungkinan

Hari ini aku tahu
Ku tak meraguimu
Kerna telah jadi bukti
Kau setia pada janji
Tetapi esok hari
Tak tahu apa 'kan terjadi

Ku ingin pertahankan
Sebuah kejujuran
Ingin ku bersamamu
Ke akhir hayatku

Namun ku tak berani
Berjanji dengan pasti
Kita hanya merancang
Tuhan yang menentukan

Jangan kau salah mengerti
Dengan pengakuan ini
Usah disalah tafsirkan
Bukan ku tak sayang

Ku mahu kau menginsafi
Dengan kehidupan ini
Segala berkemungkinan
Untuk terjadi

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails