Tuesday, January 4, 2011

Aroma Ikan Bakar

Sbnrnyer acara mkn2 ni dh berlalu.
Aku jer lwt nk wat entri baru.
Kdg2 kemalasan melanda, aperpon xlalu nk wat! Hehehe.
Mlm 30/12/10, aku ngan family gi mkn kt Aroma Ikan Bakar, Jeram, Sel.
Bkn kali per-1 pon kami mkn kt sn. Dh acap kali dh..
Cume mlm tu abah ngan adik yg no 3 jer xder.
Abah kna bwk tahlil umah org meninggal & adik spt yg sedia maklum, berada di Mesir.
Mmg best gak mkn.
Aku ajak gak sepupu, Saadah ikut gi skali.
Termasuk anak aku & anak adik, kami gi 9 org....
Menu mlm tuh aku ngan somi la pilih.. Hehehe.
Bab2 mkn bg la kt kami!!! Kamilah juara!!!!!!
Nk tau menu aper? 
1) Ikan Jenahak Bakar
2) Ikan Pari Bakar
3) Ikan Siakap Bakar (Menu ni request dr wife Emi... Hehehe)
4) Udang Masak Pedas (Menu ni aku rase plg sdp tiap kali gi cni)
5) Sotong Goreng Tepung
6) Sayur Campur Goreng
7) Sup Sayur (Mak jer yg mkn lauk nih)
8) Tomyam Udang (Tapau Take Awaykan utk abah... Sian abah xpat join)

Bykkan menu?
Mst korg duk fkr.. 
Mkn ker mentekedarah????? Hehehe.
Aper2 saje la. Yg penting kami yg byr.. Ader kami kesah?????
Pembayaran bil dibuat oleh somiku, Emi.
Setelah kami tong2 sorg demi sorg, msh xmencukupi..
So En Somi la yg kna tmbh RM20... Mujur RM20 jer. Hehehe.
Jumlah keseluruhan kami mkn mlm tu... RM260!!!!!
Tak mhl pon kalau nk dicomparekan dibandingkan dgn kuantiti mknn yg kami order mlm tuh!

Gmbr2 yg ni jer ader ek..

Somiku book awl2 ptg sblm gi tuh. Nk gna nama dia xleh coz dh ader nama yg sama. Hasilnyer.. Nama aku pon ok what.. Nama yg indah. Bleh gitu???? Mase dtg mak oiii... Ramainyer org!!! Meja2 suma fully booked!

Mkn laici, airnyer xmau lak. Mak aku sblh tuh... SMS ajer!

Encemnyer somi penulis blog nih... Hahaha. Haa, jgnla jeles. Kan blog aku. Sukati akulah nk puji somi aku pon kan..


Busuk ah muke Mak Ngah!!!!!



Najla sbuk nk ngan Pak Ngah dia jer!


No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails