Monday, January 17, 2011

New Born Bb

Pcy x kalau aku katakan yg aku dh dpt bb baru?????
Yer, aku dh pon slmt melahirkan.. Hehehe.
Nk tgk bb baru aku?
Jom...

Nama saye Muhammad Adnin Syakirin Bin Rusli

Gmbr diambil pd 16 Jan 2011. Comel x saye???? 

Knp? Msh xpcy ker????
Newey, kpd my bespren Ana & sominyer Rusli..
Tahniah atas kelahiran bb sulong mereka pd 10 Jan 2011.
Smlm smpatla aku ziarah bb ana di umah maknyer di Sijangkang.
Ana wat majlis Aqiqah skali.
Norly ngan Siah pon ader...
Tu jer cite aku kali ini.
Tak tau dh nk cite aper. Kih3...

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails