Wednesday, October 20, 2010

Chocolate Chocolate & Chocolate!!!!!

Lewat sket wat posting nih.
Coklat2 terbaru yg aku wat.
Ikutkan malas tp dh org tempah wat lah jgk.
Sebbek xbyk.
Aku pon mmg amik tmphn yg sket ajer.
Tmphn kwn2 tdkt ngan sdra mara jer...
Byk2 x der saper tlg.
Anaak dara aku?
Tlg sepah retilah!
Hehehe.

 
Yg ni adik kpd kwn somi aku tmph.
Utk kwnnya.
Trm ksh.
Mjls pertunangan pd 05/10/2010.
Trm ksh yer.

Dia plh box silver kaler...

Kbtln besdat seseorg yg aku syg..
Utk Aja a.k.a penjaga Nur Azyan Najla.
Aku watkan utk Aja.
Smg pjg umur!
Besday 29/09/2010 tp aku bg pd sok arinya.


Aku plh kotak purple utk Aja.
Kaler peberetnya.

 
Yg ni pas wat utk Aja, aku wat utk anak buahku Danial.
dia mmg suke coklat.
Jd ni dari Mak Long utk Yel...


Tempahan dari En Ismail & Pn Ida.
Lollichoc rose 100 pcs.
Utk majlis pkhwnn anaknya, Zila.
Pd 10/10/2010.
Trm ksh.
Tema hijau & kuning...
Trm ksh wat suma yg sudi menempah.

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails