Friday, October 22, 2010

Cuti-Cuti Cinta (CCC)

Tgk poster filem di atas aku rs cam nk tgk lah!!!!!
Kwn aku si As tu nk g tgk ngan her huby.
Aku ni mmgla kerap menonton.
Huby salu sgt ajak tgk movie.
Tp sumanya cite omputih saje!
Aku kdg ajak gak tgk Malay movie tp huby xmau.
Alasan x minat!
Cane tu nk jwb????
Ker aku ckp aku nk banje dia tgk wyg????
Huhuhu.
Cam best lak tgk iklan CCC nih.
Aku igt nk try usha2 huby la ajak tgk CCC.
Bln ni jer dh 3x kot kami tgk wayang.
Tp cam besela, xkartun cite omputih.
Mmmm.....
Korg doa2lah pujukan aku bjy. Hahaha!!!!

1 comment:

  1. ella yg cute macam najlaOctober 28, 2010 at 4:07 PM

    my fren said, sgt merugikan rm10 tgk citer ni!!
    so, xyahlah tgk..
    kalau nk sgt, g beli cd jer..

    ReplyDelete

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails