Friday, October 1, 2010

Pose 6

Syawal msh lg berbaki lbh kurg smggu..
Tp aku lom sempat lg nk buat pose 6 di bln Syawal.
Senin pas somi dh selesai mengabiskn pose 6.
Alhamdulillah...
Sbg balasan, aku awl2 dh plan nk mskkn juadah utk somi pas dia abis pose 6.
Ptg Senin aritu blk keje aku sggah jap kt kedai.
Aku crk brg2 utk buat nasik impit.
Tp yg segera py jer. Hehehe.
Sampai umah aku terus rebus nasik impit tu.
Olhkrn aku "cuti" jdnya maghrib pon aku msh lg bertungkus lumus di dapur.
Mlm lak kazen aku Uji nk dtg.
Sempat gak layan Uji, somi, Iman ngan makcik aku.
Aku suh somi belikan mknn segera jer kt restoran terdekat.
Hehehe. Sbuk msk utk somi xsmpt nk msk lain dh!
Suma bhn2 dh siap blend, pas kazen blk aku mulakan operasi mmsk!
Alhamdulillah....
Lbh kurang kul 12 mlm gak aku abis mmsk.
Siapla rendang ayam ngan kuah kacang aku.
Pg Selasa Subuh aku bgn, tumiskn sayur lak.
Aku tapaukan utk somi utk bwk g keje.
Puasati dpt mskkn juadah mknn raye utk somi....
Aku ni tah bile nk mule pose...
Demam la, cirit birit la.. La ni lak stil "bercuti" lg...
Insyaallah, ader reeki aku cube buat pose 6 tu.
Utk somi tahniah sempat habiskan pose sunat tu.
Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails