Sunday, October 31, 2010

Wohhoo!!! Pesta Buku...

Arini aku bosan sgt kt umah.
Yerla, ari mggu.. Xwat pape sure la bosankan???
Pg td aku dh siap lipat baju, sidai baju...
Pastu tingat lak ader pesta buku...
Ala, kt Alaf 21, Sek 16 Shah Alam.
Aku sms adik aku, Lini.
Ajak dia g. Somi keje...
Kul 2 lbh aku btlk, mak pon ikut join!!! Hehehe.
Aku siap "racun" mak kata byk buku mskn kt sana...
Hehehe. Mak pon terus nk ikut!!!!
Pjlnn amik masa lbh kurang 10-15min kot td..
Sampai sana aku duk belek2.
Suma aku nak!!!!!
Tp memikirkan duit yg xbrp nak ader...
Fkr byk kali gak lah sblm beli yg berkenan!
Skali adik ipar leh kirim buku daa!!!!!!
Pas pusing sana pusing cni...
Dptlah bbrp buku terbaru...
Dpt gak beli satu utk Najla..
Tu pon dia yg amik sendiri..
Abis gaklah RM74++.
Tak perlah. Bkn salu pon dpt beli.
30% diskaun tuh... Rugi woo!!!!
Nak tau buku per aku beli???
Hehehe...

Inilah buku2 yg sempat aku capai rembat!!!!!
Jgn jeles no....
Kay lah.
Mtk2 pasni nnt ader la lg pesta buku.
Utk org yg ulat buku cam aku nih, mmgla suke sgt!!!!!!!!!!!!

3 comments:

  1. wah..cepatnye update..
    bes..bes..
    bknnye senang tu nk dapat rm74 boleh beli 8 buku..
    pergh!!! jeles giler..
    alaf 21 xnk buat pesta buku kat melaka ker???

    ReplyDelete
  2. Ceh.. Ella dah pandai komen. Boleh le ajar Alang

    ReplyDelete
  3. ler..ella slalu je komen..tp, jarang guna nama sendiri..
    cuma x berminat nk buat personal blog je..
    :)

    ReplyDelete

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails