Tuesday, October 26, 2010

Permata Hati....

Salam.
Kali ni aku saje nk melayan rase bosan.
Nak share ngan orglen ngan sape aku bkwn.
Ups! Sblm tu sowi ek gmbr2 diambil tnp keizinan...
Puas tau carik. Hehehe.
Meh tgk keluarga2 bahagia kwn2 aku.
Termasuk gak keluarga aku!!! Hehehe. Nak nyibuk gak!
Dgn dorg ni lah kdg2 aku melepak walaupon kdg2 jrg dpt jmp!
Jom berkenalan dgn dorg jom.....

Iwan+Hasiah
Lahirlah...

Muhammad Irfan Harith (6 tahun)
&
Nur Izyana Hasya (4 tahun)

Shahruddin+Saliza
Lahirlah...

Adib Haikal (3 tahun)

Azmi+Nor Azura
Lahirlah puteri kami...
 
Nur Azyan Najla (3 tahun)

Md Zahari+Saliana
Lahirlah...

Nur Dhia Zahra (3 tahun)

Mohammad Nazri+Norazlini
Lahirlah...
 
Muhamad Danial Naufal (2 tahun)

Mohd Khairul Anuar+Nurkhalilah
Lahirlah..
 
Muhammad Ammar Hakim (2 tahun)

Mohd Faizal+Nor Hafizah
Lahirlah...

Muhammad Aniq Darwisy (2 tahun)

Mohd Asyraff+Hasniza
Lahirlah...

Muhammad Afiq Safwan (1 tahun)

Muazam+Nurul Sima
Lahirlah..

Muhammad Adam Mu'min (1 tahun)

Mohd Razif+Noor Fazilah
Lahirlah..

Muhammad Iman Rafiq (1 tahun)

Mohammad Firdaus+Siti Aisah
Lahirlah..

Siti Firzanah Aleesya (0 bulan)

Masing2 dah ader family sendiri.
Dulu dgn dorg2 ni lah aku salu kua...
Skrg jmp mana yg ader jer. Huhuhu.
Yg pntg kami bahagia dgn suami & isteri...
Serta PERMATA HATI yg Allah beri...

2 comments:

  1. tumpang glemer jap kt blog zura.hehehe.malu i tawww!!!

    ReplyDelete
  2. hehehe...sowi ek.....nmpk cun gmbr...tu i amik....hehehe...

    ReplyDelete

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!
Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails