Wednesday, October 27, 2010

ONE HD (Astro Channel 393)

Sbnrnya somi aku masukkan Astro Beyond lama dh.
Aku jer yg x amik tau.
Coz aku jrg tgk tv.
Tak pon jrg dpt peluang pgg remote. Hehehe.
Somi per lg.
Channel bola dia tu jer lah!
Ader gak somi ckp channel baru Korean Entertainment.
Dia suh aku bkk tp aku bygkan mst byk lagu2 jer.
Kbtln kwn aku si Dalilah Dalib@Del gtau byk drama best!
Start mlm tuh aku jadi ketagih lak.
Ketagih aper?
Mmm.. Drama Korea!!!!!!!!
Dah la hero2 ensem... Perghh...
Dah kdg gaduh ngan somi nak gak drama Korea!
Tp mmg bestla channel 393 nih.
Sblm ni aku layan vcd.
Ni dh ader kt tv mmg berbaloi2!!!!!!!!
Kalaulah aku tau byk drama best.
Awl2 lg aku dh bkk!!!
Muahaha....
Mmg best arr tgk.. HD lg!!!!!!

No comments:

Post a Comment

** WeLcOmE tO My BlOg Ya!!! **

Trm ksh kpd yg sudi menjengah blog aku ini. Hanya blog biase, tiada yg istimewa! Blog ini hanya sekadar tmpt aku menulis, tmpt aku merapu. Jgk tmpt tmn2 terakrabku bertandang. Bkn utk diwar2kan kpd sspe atau mempromosikan ape2. TIDAK PERLU utk sume org tahu akn kewujudan blog ini jgk. So. Kpd yg TERsinggah & TERbace tu trm ksh jgk krn sudi menjengah. Yg tak sudi tu silalah duduk diam2 atau keluar saje drp blog ini, krn TIADA sspe yg MEMAKSA anda dtg ke blog ini. Jika kite boleh berkawan itu lebih baik. Salam perkenalan. Hrp maklum. SARANGHEO!

Related Posts with Thumbnails
Related Posts with Thumbnails